اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور در مراسمی از علی اکبر حسین آبادی مدیرعامل شرکت ایساتیس یزد به عنوان مدیر جوان و برترصنعت کشور تجلیل کرد.
بنابر این گزارش  اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور در هفتمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان کشور با ارائه نشان عالی مدیریت، لوح یاد بود و تندیس از فعالیت و عملکرد مدیرعامل جوان گروه کارخانجات صنعتی ایساتیس یزد تقدیر کرد.
ترکان در این مراسم با اشاره به ضرورت های توسعه کشور حضور مدیران جوان در عرصه صنعت را عامل جهش به سوی توسعه دانست و ابراز امیدواری کرد روند موفقیت ها ادامه داشته باشد.
گفتنی است این جشنواره توسط  خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت هر ساله مدیران جوان،مبتکر و فعال صنعت کشور را معرفی می نماید.
 خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با هدف توسعه فرهنگ تولید درکشور، گسترش رابطه صنعت و دانشگاه، کشف و معرفی استعدادهای جوان در عرصه صنعت و تولید در سال 1383 رسما فعالیت خود را آغاز نموده است.
شایان ذکر است  پیش از این نیز جوایزی همچون جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی، نشان ملی مرغوبیت کالا و جوایز ملی و بین المللی دیگر توسط وزارتخانه های مختلف به  گروه صنعتی ایساتیس ارائه گردید بود.
از سوی دیگر این شرکت نخستین شرکتی است که استاندارد ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان را در ایران ازآن خود نموده است و تاکنون بارها  در عرصه های مختلف صنعتی در گستره ملی و بین الملل  درخشیده است.
 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا